Sənədli filmlərdə musiqinin rolu
AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI
“KONSERVATORİYA” 2022 №3 (56)
ADMİU-nun dissertantı
Elmi rəhbər: fəlsəfə üzrə elmlər doktoru, professor Niyazi Mehdi
E-mail: aysel_rustemliar@mail.ru
UOT: 7.097
SƏNƏDLİ FİLMLƏRDƏ MUSİQİNİN ROLU
Xülasə: Təqdim edilmiş məqalədə musiqinin sənədli kinoda oynadığı rolu və əhəmiyyəti, filmin digər komponentləri ilə qarşılıqlı əlaqəsi araşdırılmışdır. “Gülüstan Bayatı-Şiraz” (1972), “Rəşid Behbudov” (1975), “Qarabağ bülbülləri” (1977), “Abşeron rəngləri” (1983) sənədli filmlərində musiqinin daşıdığı məzmun yükü üzə çıxarılmış, vizual görüntülərlə bağlılıq dərəcəsinə aydınlıq gətirilmişdir.
Açar sözlər: Səs, musiqi, kino, sənədli film, epizod, rejissor, bəstəkar
ƏDƏBİYYAT:
Azərbaycan dilində
- Əmirli, Ə.M. Dram və ssenari yaradıcılığı / Ə.M.Əmirli. Dərs vəsaiti. Bakı: ADMİU, — 2019, -527 s.
- Hüseynov, Ə. Kinonun fəlsəfəsi / Ə.M.Hüseynov. Bakı: Qanun,-2019,-144 s.
- Kino sənəti məsələləri: məqalələr, portretlər, oçerklər / Azərbaycan kinosunun 100 illiyi. Bakı: ADMİU, Azərkinovideo, -1999, -127 s.
Rus dilində
- Бэдли, Х.А. Техника документального кинофильма. М.: Искусство, -1972, -240 с.
- Воскресенская, И.Н. Звуковое решение фильма. М.: Искусство, -1978, -126 с.
- Михайловна, И.Ш. Фильм и его музыка. М.: Советский композитор, -1973, -230 с.
Saytoqrafiya
- Əyyub Qiyas. Cəmil Əmirov: “Musiqi onun həyatının mənası idi”. [Elektron resurs] // Ədəbiyyat qəzeti, 8 iyul, 2020. URL: https://edebiyyatqazeti.az/news/incesenet/ 5884-cemil-emirov-musiqi-onun-heyatinin-menasi-idi
- Flora Xəlilzadə. Dünyanı dolaşan səs [Elektron resurs] // “Azərbaycan” qəzeti, 2010. 16 dekabr. S.6.
URL: http://www.anl.az/down/meqale/azerbaycan/2010/dekabr/145866.htm
- “Abşeron rəngləri” (ssenari müəllifi Nuhbala Quliyev, rejissoru Xamis Muradov, 1983) URL:https://www.youtube.com/watch?v=psqGUzPyrfc
- 10. “Gülüstan Bayatı-Şiraz” (ssenari müəllifi İshaq İbrahimov, rejissoru Arif Qazıyev, 1972) URL:https://www.youtube.com/watch?v=dKGRoP5r08E
- “Qarabağ bülbülləri” (ssenari müəllifləri İsa İsmayılzadə, Xamis Muradov, rejissoru Xamis Muradov, 1977), URL:https://az.wikipedia.org/wiki/Qaraba%C4%9F_b%C3%BClb%C3%BCll%C9%99ri_(film,_1977)
- 12. “Rəşid Behbudov” (ssenari müəllifi Oqtay Mirqasımov, rejissoru Nazim Abbas, 1975), URL:https://az.wikipedia.org/wiki/R%C9%99%C5%9Fid_Behbudov_(film,_1985)
Диссертант Азербайджанского Государственного
Университета Культуры и Искусства
РОЛЬ МУЗЫКИ В ДОКУМЕНТАЛЬНЫХ ФИЛЬМАХ
Резюме: В представленной статье исследованы роль и значение музыки в документальном кино и ее взаимодействие с другими составляющими фильма. В документальных фильмах «Гюлистан Баяты-Шираз» (1972), «Рашид Бейбутов» (1975), «Соловьи Карабаха» (1977), «Краски Абшерона» (1983) раскрыта содержательная нагрузка музыки, степень связи со зрительными образами.
Ключевые слова: звук, музыка, кино, документальный фильм, эпизод, режиссер, композитор
Candidate for a degree of the Azerbaijan State University
of Culture and Art
THE ROLE OF MUSIC IN DOCUMENTARIES
Summary: In this article examines the role and importance of music in documentary films and its interaction with other components of the film. The documentary films “Gulustan Bayati-Shiraz” (1972), “Rashid Behbudov” (1975), “Nightingales of Karabakh” (1977), “Paints of Absheron” (1983) reveal the content of music, the degree of connection with visual images.
Keywords: sound, music, cinema, documentary film, episodes, director, composer.
Rəyçilər:
fəlsəfə üzrə elmlər doktoru, professor Niyazi Mehdi
professor Əli Əmirli