Azərbaycanca
A
Adilə Yusifovanın “Milli naxışlar” fortepiano məcmuəsinin üslub xüsusiyyətləri
Aqşin Əlizadə yaradıcılığının formalaşması barədə bəzi mülahizələr
Aqşin Əlizadənin “Violin ilə orkestr üçün konserti”ndə milliliyin təzahür prinsipləri
Aqşin Əlizadənin 80 illik yubileyinə həsr olunmuş elmi-praktiki konfrans
Aqşin Əlizadənin simfonik yaradıcılığında milli musiqidən istifadə prinsipləri
Aida Hüseynovanın musiqi tədqiqatlarında bəzi metodoloji məsələlər
Aşıq Hüseyn Şəmkirlinin «Reyhan» dastanının yeni ədəbi-musiqili nəşri haqqında
Alim Qasımovun repertuarındakı şikəstələr
«Arazbarı” zərbi-muğamı ilə “Arazbarı” aşıq havasının müqayisəli təhlili
Avropa və rus musiqisində Şərq mövzusunun təcəssümünə dair
AMEA-da “Füzuli dünyası” mövzusunda lektoriya keçirildi
AMK-da növbəti elmi seminar keçirilmişdir
Amerikada çağdaş Azərbaycan musiqisi haqqında dərc edilmiş ilk elmi monoqrafiya
Arif Babayevin təsnif yaradıcılığı
Asəf Zeynallının “Çahargah” pyesinin məqam-intonasiya xüsusiyyətləri
Azər Dadaşovun dini mövzulu iki vokal əsəri
Azər Rzayevin “Nəsimi poeması”
Azərbaycan muğam ifaçılığının formalaşma tarixinə dair bəzi mülahizələr
Azərbaycan musiqisində “muğam” anlayışı
Аzərbаycаn bəsтəkаrlаrının fоrtеpiаnо əsərlərində muğаm təfəkkürü
Azərbaycan kamera-vokal musiqisində silsilə janrının bəzi xüsusiyyətləri
Azərbaycan musiqisində zərbi muğamların rolu və yeri barədə mülahizələr
Azərbaycan vokal musiqisində çərək tonların tətbiqi məsələləri
Azərbaycan bəstəkarlarının tar üçün birhissəli proqramlı əsərləri
Azərbaycan simli musiqi alətlərinin quruluş elementləri xalça ornamentlərində
Azərbaycan musiqişünasları Moskvada Qippius-2019 dinləmələrində
Azərbaycan vokal sənətində İlham Nəzərovun ifaçiliq üslubunun özəlliklərinə dair
Azərbaycan qarmon ifaçılığı sənətində muğam
Azərbaycan məqamlarının qohumluq münasibəti
Azərbaycan xalça naxışlarında qədim Göktürk əlifbasının hərf-simvollarının təzahürü
“Azərbaycanın milli musiqi alətləri: keçmişimiz – bu günümüz” adlı elmi-praktiki konfrans
Azərbaycan bəstəkarlarının yaradıcılığında “Ave Maria” dua mətnindən istifadə
Azərbaycan bəstəkarlarının yaradıcılığında uşaq fortepiano silsilələri
Azərbaycan bəstəkarlarının arfa ilə ansambl əsərləri
Azərbaycanda dirijor sənətinin inkişafında Cavanşir Cəfərovun rolu
Azərbaycan ədəbiyyatında Babək tarixi şəxsiyyət kimi
Azərbaycan xanəndələrinin səsləri Almaniyada elmi tədqiqat obyektinə çevrildi
Azərbaycan ifaçılıq sənətinin inkişafında şikəstələrin rolu
Azərbaycan və İran muğamlarının tarixi inkişaf mərhələləri
Azərbaycan qarmonunun təkmilləşdirilməsinə dair
Azərbaycan milli musiqisində Əhməd Bakıxanov yaradıcılığı
Azərbaycan muğam sənətinin tarixi təkamül prosesinə bir nəzər
Azərbaycan musiqi mədəniyyətində Səid Rüstəmov zirvəsi
Azərbaycan xalq çalğı alətləri ansamblının inkişafında Əhməd Bakıxanov və Əhsən Dadaşovun rolu
Azərbaycan kamança ifaçılığında ustad sənətkar Habil Əliyevin roluna dair
Azərbaycan xalq musiqisinin akustik xüsusiyyətlərinin tədqiqi yollarına dair
Azərbaycan məqam sistemində rast məqamının qohumluq münasibətlərinə dair
Azərbaycanda musiqi prodüsserliyinin səciyyəvi xüsusiyyətləri və problemləri
Azərbaycanda şəbeh tamaşaları və ilk milli opera
Azərbaycan vokal sənətinin banisi — Bülbül
Azərbaycan fortepiano repertuarında xalq musiqi işləmələrinin metodik əhəmiyyəti
Azərbaycanda bədii tikmə sənətinin tarixi inkişaf yoluna dair
Azərbaycan rəssamlarının yaradıcılığında Qarabağ mövzulu karikaturalar
Azərbaycan musiqi təhsilində qarmon alətinin tədris tarixi və metodikası
Azərbaycanın musiqi incisi – Şuşa şəhəri
“Arşın mal alan” operettasının ekran versiyalarında şifahi ənənəli professional musiqinin rolu
Aşiq musiqisi bəstəkar yaradıcılığında
Aşıq Hüseyn Şəmkirlinin “Reyhan” dastanının yeni ədəbi-musiqili nəşri haqqında
Azərbaycan musiqisinin inkişafinda Heydər Əliyev mərhələsi
Azərbaycan rəqslərinin səhnə təcəssümü
Azərbaycan Xalq Cumhuriyyəti — 100
Azərbaycan muğam adlarının təfsiri məsələləri
Azərbaycan xalq cumhuriyyətinin 100 illiyinə həsr olunmuş elmi seminar
Azərbaycan bəstəkarlarının tar üçün birhissəli proqramlı əsərləri
Azərbaycanda dini mahnı ənənəsinin tədqiqi məsələləri
Azərbaycanda fortepiano və xalq çalğı alətlərinin qarşılıqlı əlaqəsinin əsasları
B
Balaban alətinin inkişafında ifaçıların rolu
Başqortostanda keçirilmiş Beynəlxalq Müasir Musiqi Festivalı və Elmi Konfransında
Bayatı-Şiraz muğamında «İsfahənək» şöbəs
Bəstəkar Sofiya Qubaydulina yaradıcılığının şərq motivləri
Bəşər tarixində çənglə bağlı ən qədim qaynaq Azərbaycandadır
Bəstəkar musiqisində simfonik muğamlar
Bəstəkar Ayaz Qəmbərli yaradıcılığının bədii identifikasiyası
Bəstəkar Lalə Cəfərovanın yaradıcılığında vətənpərvərlik mövzusu
BİR YAŞ. Üzeyir Hacıbəyli “Azərbaycan”, 28 may, 1919-cu il
Buşe şəhərindən gələn İran sədaları
Borçali mühitində sazin köklənməsinin özünəməxsus xüsusiyyətləri
C
Cahangir Cahangirovun musiqi dünyası
Cahangir Cahangirovun yaradıcılığında Hüseyn Cavid irsi
Cavanşir Quliyevin “Əsgər marşı” türk əsgəri musiqisi ənənələrinin davamı qismində
Ceyhun Allahverdiyevin “Tac Mahal” baletinin musiqi dramaturgiyası
Cəbrayil rayonunun musiqi — mədəni mühiti
Cəbrayıl rayonunda dini musiqi – mərsiyələr
Cəfər Cabbarlının bəstələdiyi “on dördü” rəqsinin tarixçəsi
Cəlal Abbasovun “Where are you, Ulysses?” əsərində kollajın rolu və əhəmiyyəti
Cəlal Abbasovun 4 saylı simfoniyası «Səni bir daha görə bilsəydim»
Ç
“Çahargah” muğamının ifaçılıq variantları səs yazılarında və not nəşrlərində
“Çahargah” muğamının quruluşunda variantlıq məsələləri
Çahargah məqamına əsaslanan xalq mahnılarının nəzəri tədqiqi
“Çahargah” muğamının melodik xüsusiyyətləri və məqam əsası
Çalği alətlərimiz “İpək yolu” ilə Amerikada
D
Dadaş Dadaşovun bəstəkar və müəllim portretinə bəzi ştrixlər
Dadaş Dadaşovun “Çinarənin sevinci” əsərinin forma və ifa xüsusiyyətləri
Dadaş Dadaşovun xalq çalğı alətləri orkestri üçün süitalarında musiqi formasının təkamülünə dair
Daim axtarışda olan musiqişünas-alim, pedaqoq — İmruz Əfəndiyeva
Daha bir elektron çalğı aləti – Ra.tar
“Dastan” – musiqidə bədii- estetik anlayiş kimi
Dastanın musiqili-poetik janr kimi xüsusiyyətlərinə dair
Dədəm Qorqud – Əlihüseyn Dağlının əlyazmalarında
Dördbucaq formalı balabanın layihəsi
Dövlət Mahnı və Rəqs ansamblında Qılman Salahovun fəaliyyətinə dair
Dünya xalqlarının musiqi mədəniyyətində Tənbur aləti və onun növləri
E
Elmira Nəzirovanın Azərbaycan xalq melodiyaları əsasında fortepiano işləmələri
Elnarə Dadaşovanın “Səda” əsərində milli üslubun təzahür prinsipləri
Elnarə Dadaşovanın “Sayalı” baletinin müxtəlif redaksiyalarının müqayisəli təhlili
Elnarə Dadaşovanın “Müəllimin xatirəsinə” fortepiano məcmuəsinin üslub xüsusiyyətləri
Etnocaz istiqamətinin təşəkkülündə modalunun rolu-caz metod
Etnomusiqişünaslar üçün dəyərli təlimat
Etüd janrının formalaşmasında Barokko dövrü musiqi janrlarının rolu
Ə
Ə.Bədəlbəylinin “İzahlı monoqrafik musiqi lüğəti”
Ədilə Hüseynzadənin həyat və yaradıcılıq yolu
Əkrəm Məmmədli və onun «Azərbaycan muğamları» məcmuəsinə bir nəzər
“Əhsən Şüştər” a capella xor əsərində muğamdan istifadə
Ələkbər Əsgərovun yaradıcı fəaliyyətinin müxtəlif istiqamətlərinə dair
Ənənə və novatorluq kontekstində Aqşin Əlizadənin yaradıcılığına bir nəzər
Ənvər Məmmədxanlının yaradıcılığında lirizm və yumor
Əli Səliminin mahnı yaradıcılığı
Ələfsər Rəhimovun muğam ifaları
“Əmiri” şöbəsinin muğamlarda yeri və rolu
Ənənə bərpa olundu: Şuşa – “Xarıbülbül” festivalı
“Əsrlərin sədası» ansamblı və bərpa olunmuş ruhəfza (2018-1)
F
Ferens Listin fortepiano yaradıcılığının səciyyəsi
Fələk — Şərq xalqlarının inanclarında, poeziya və musiqisində
Fəxrəddin Dadaşovun ifaçılıq sənəti
Fərəc Qarayev fenomeni haqqında düşünərkən (bəstəkarın 80 illik yubileyi münasibətilə)
Fikrət Əmirovun yaradıcılığında muğam janrının təzahürü
Fikrət Əmirovun musiqi irsi məktəblərarası elmi-yaraıdıcılıq müstəvisində
Fikrət Əmirоvun “Rоmantik sоnatası”nda muğam prinsiplərinin təzahürü
Fikrət Əmirоvun “İki prelüd” nümunəsində muğam prinsiplərinin təzahürünə dair
Fikrət Əmirovun tənqidçi-publisist fəaliyyətinə bir nəzər
Fikrət Əmirovun “Min bir gecə” baletində zərb alətlərinin rolu
Fikrət Əmirovun fleyta və fortepiano üçün pyeslərinin üslub xüsusiyyətləri
Fikrət Əmirovun violin və fortepiano üçün “Muğam-poema”sinda üslub xüsusiyyətlərinə dair
Fikrət Əmirovun vokal əsərlərində xalq musiqisi və muğamdan istifadə məsələləri
Firəngiz Əlizadənin “Muğflagamenko” kompozisiyasında muğam və flamenko xüsusiyyətlərinin sintezi
H
Haci Xanməmmədovun xalq çalğı alətləri orkestri üçün əsərləri
Hacı Xanməmmədovun mahnı yaradıcılığının üslub xüsusiyyətləri
Hacı Xanməmmədovun kamança və simfonik orkestr üçün konserti Ədalət Vəzirovun təfsirində
Hacıbəyli qardaşları və onların Azərbaycan musiqi mədəniyyətinin inkişafında rolu
Heydər Əliyev — daim xatırlanan və heç vaxt unudulmayan şəxsiyyət
Heydər Əliyev siyasi kursunda Azərbaycan muğamına dövlət qayğısı
“Heyratı” zərbi muğamının ifa xüsusiyyətləri
Həmid Vəkilovun ifaçılığında novatorluq məsələləri
“Hisar” şöbəsinin nəzəri və praktiki məsələlərinə dair
“Humay” baletinin bədii konsepsiyasında leytmotiv sisteminin rolu
X
Xan Şuşinskinin mahnı yaradıcılığı
Xan Şuşinskinin həyat və yaradıcılığı haqqında
Xan Şuşinski məktəbindən bəhrələnmiş ustad sənətkarlar
“Xan qızları” adlı Azərbaycan rəqs havasının ermənilər tərəfindən saxtalaşdırılması
Xanəndəlik sənətinin inkişaf yollari haqqinda mülahizələr
Xalq çalğı alətləri ansambllarının təşəkkülü və formalaşması
Xarici pianoçuların yaradıcılığında caz klassikasının təfsiri ilə bağli bəzi məsələlər
Xəlil Cəfərovun “Rəqs süitasi”nın bəzi üslub xüsusiyyətlərinə dair
İ
İslam Rzayevin Azərbaycan xanəndəlik sənətinin inkişafındakı rolu
“İsfahan” muğamı VI-XIV əsrlərdə
XX əsrdə Аzərbaycanda yaranmış musiqi üçlüyü
XX əsrin II yarısında qadın xanəndələrin yaradıcılığı
XX əsrin 90-ci illərində Azərbaycan xor musiqisində vətənpərvərlik mövzusu
XIX əsrin sonu, XX əsrin əvvəllərində Bakı xanəndələrinin yaradıcılığına nəzər
XX əsrin əvvəllərində “Rast” muğamının səs və not yazılarında “Bərdaşt” şöbəsi
XX əsr avanqard pianizmin bəzi xüsusiyyətləri
XX əsrin əvvəlində Azərbaycanda musiqi təhsilinin təşəkkülündə rus pedaqogikasının rolu
İmperator Rus Musiqi Cəmiyyəti Baki şöbəsinin tədris strukturu
İmruz Əfəndiyevanın nəzəri tədqiqatlarında milli harmoniya məsələləri
İranda qacarlar dövründə klassik musiqi və kamança ifaçılığına dair
İfaçılıqda sənət “möhür”ü vurmuş kamança ustadi
K
Kadr hazırlığında yeni təlim üsullari və texnologiyaların tətbiqi
Kamança alətinin tədrisində işləmə və köçürmələrin metodik və praktik əhəmiyyəti
Kamança ifaçılarına əvəzsiz töhfə
Kamança tədrisində metodoloji problemlər
“Kəsmə şikəstə” zərbi muğamı haqqında deyəcəklərimiz
Kiçik həcmli muğamların ümumi xasiyyətnaməsi
Kiçik həcmli muğamların not yazıları
“Konservatoriya” elmi jurnalını artıq İnternetdə izləmək mümkündür
Q
Qadın adları daşıyan xalq mahnılarında obrazın bədii səciyyəsi
Qanun aləti S.Abdullayevanin tədqiqatlarinda
Qanun üçün Azərbaycan xalq rəqs işləmələri
Qanun və kamera orkestri üçün yeni konsert
Qarabağ bölgəsi həsir nəğmələrinin semantik xüsusiyyətləri
Qara Qarayevin “Qeddi gözəl” baleti Rəfiqə Axundova və Maqsud Məmmədovun səhnə tərtibatında
Qarabağ xanəndələri — Mənsum İbrahimov
Qarabağ muğam məktəbinin ifaçılıq ənənələri
Qarmon ifaçılığında Firuz Babaşovun xidməti
Qazaxıstanda“Göy bayrağim, dalğalan” devizi ilə beynəlxalq elmi konfrans
Qəbələ rayonu “Zopu-zopu” etnoqrafik folklor xalq kollektivi
Qədim musiqi alətlərinin bərpaçısı professor Məcnun Kərimin fəaliyyətinə dair
Qəmbər Hüseynlinin instrumental əsərləri
Qurban Səidin qəhrəmanı nəyə görə Azərbaycan dilində bayatı/şikəstə oxuyur
Qrup psixoterapiyasının köməkçi metodları arasında musiqi terapiyasının rolu
L
M
Manuel De Falyanin “İspan rəqsi”nin ifaçıliq xüsusiyyətlərinə dair tövsiyələr
“Mahur-hindi” muğamının ifaçılıq xüsusiyyətlərinə dair
“Mahur-hindi” muğamının vokal-instrumental ifasi barədə
Meyxana janrı – Azərbaycan qədim folklor nümunəsi
Milli musiqi mədəniyyətimizin inkişafında muğamların rolu
Milli musiqi ifaçılığında janr əlaqələri
Milli məqamlarin əmələ gəlməsində qeyri-temperasiyali quruluşun təhlilinə dair
Milli musiqi aləti tar — Azərbaycan bəstəkarlarının yaradıcılığında
Milli-professional musiqi, yoxsa folklor?
Mirzə Sadıq Əsədoğlunun 170 illiyinə həsr olunmuş elmi konfrans
“Molla Nəsrəddin” məcmuəsinin Təbriz dövrü (1921-ci il)
“Muğam aləmi” V beynəlxalq muğam festivalı
Muğam karvanının kamil sarvanı. Əlibaba Məmmədov — 90
Muğam sənətinin tarixi köklərinə dair
Muğam və aşıq sənətinə dair bəzi paralellər
Muğam dəstgahlarında “Şikəsteyi-fars” şöbəsinin funksional əhəmiyyəti
Muğam ifaçılığı tarixində Bəhram Mansurovun rolu
Muğam ifaçılığı sənətinin formalaşmasında Mir Möhsün Nəvvabın rolu
Muğam sənətinin inkişafında tədqiqat işlərinin və layihələrin rolu
Muğam sənətində tar alətinin rolu və əhəmiyyəti
Muğam sənətində ənənə və varislik məsələsinin tədqiqi
Muğam təhlili və terminologiyasinin aktual məsələləri
Muğamların ifasında qəzəl seçimi probleminə dair
Muğamın İslam dini ilə bağlılığı haqqında
Muğamda polifonik ifadə formalarına dair
Musiqi folklorunun toplanılma məsələlərinə dair
Musiqi mədəniyyətimizi rövnəqləndirən usta
Musiqişünas alim M.İsmayılovun əsərlərində segah məqamı
Musiqişünas-maarifçi, professor Səadət Seyidovanın pedaqoji fəaliyyəti
Musiqişünas-alim Elxan Babayevin temperasiya məsələlərinə dair fikir və mülahizələri
Musiqişünaslıqda aşıq sənətinin öyrənilməsi məsələləri
Mustafa kemal atatürk’ün mûsikî mâlûmâti
Müasir pianoçu sənətinin problemlərinə dair
Müasir tələbələrin musiqi-pedaqoji hazırlığı
Müasir Azərbaycan musiqisində bəstəkar Dadaş Dadaşovun yaradıcı siması
Müasir Azərbaycanin musiqi sosiologiyası
Müəllimin peşə özünüdərk prosesinin xüsusiyyətləri
Müğənnilərin yetişib püxtələşməsində Əhsən Dadaşovun rolu
Müslüm Maqomayevin ifasında “Fiqaronun kavatinası”nın vokal və akustik təhlili
Müslüm Maqomayevin vokal ifaçılıq üslubunun səciyyəvi elementləri
N
Nanay janrının tarixi-mifoloji qaynaqlarına dair
Nazim Kazımovun “Adil Gəray Məmmədbəyli” monoqrafiyasına bir nəzər
Nizami irsi Azərbaycan bəstəkarlarının yaradıcılığında
Nizami Gəncəvi yaradıcılığı və obrazı Azərbaycan musiqişünaslığında
Nizami Gəncəvinin etik və estetik görüşləri “musiqili” misralarda
Nizami Gəncəvinin əsərlərində musiqili səhnələr
Nizami Gəncəvinin əsərləri Orta əsr çalğı alətləri haqqında əsas mənbə kimi
O
Opera səhnəsində qadin xanəndələrin rolu
Orta əsr fars ədəbiyyatının incisi “Qabusnamə”də muğamlar haqqında
Oqtay Kazıminin “Fitnə” pyesinə musiqi
P
Pedalizasiyanın ümumi məsələləri haqqında
Pianoçularin yaradıcılıq təcrübəsində interpretasiya problemi
Pikə Axundova – daim axtarışda olan bəstəkar
R
“Rahab” muğamının tərkibi və ifa variantlarına dair
Rais Rəsulzadənin əsərlərində vətən mövzusunun təcəssümü
R.Mirişlinin yaradıcılığında simfoniya janrı
Rafiq Babayev yaradıcılığının üslub axtarışlarına bir nəzər
Ramiz Mirişli mahnılarının mövzu rəngarəngliyi
Ramiz Mirişlinin fortepiano üçün əsərləri
Ramiz Zöhrabovun rəng janrında apardığı təhlil metodları
“Rəhab” muğamının ifaçılıq xüsusiyyətləri
Rəna Qədimovanın xor və orkestr üçün “Sarı gəlin” balladası
Rəna Qədimovanın “Sarı gəlin” balladasında xor partiyasının xüsusiyyətləri
Rəqqasə Aliyə Ramazanovanın professional ifaçılıq xüsusiyyətləri
S
S.Ələsgərovun balaban və orkestr üçün “Xəyala dalarkən” əsərində məqam-intonasiya xüsusiyyətləri
S.Ələsgərovun sözsüz mahnılarının məqam xüsusiyyətləri
Salyanın musiqi həyatında autentik folklor ənənələri
Saz sənətinin Azərbaycan sufizmindəki yeri və mövqeyi
Saz musiqi aləti üzərində aparilmiş ilkin təkmilləşdirmə işləri
Sevda İbrahimovanin fortepiano ilə simfonik orkestr üçün konsertləri
Sevda İbrahimovanın «Məhəbbət işığı» fortepiano silsiləsində proqramlılıq prinsipinin təzahürü
Sergey Raxmaninovun fortepiano yaradıcılığı və onun “Polişinel” pyes-fantaziyasının bədii obrazı
Səid Rüstəmovun xalq çalğı alətləri orkestrində fəaliyyətinə dair
Sənədli filmlərdə musiqinin rolu
Sənət və təhsil ocağı haqqinda nəfis nəşr
Sərdar Fərəcov — bəstəkar və içtimai xadim kimi
Simpoziumun görünməyən tərəfləri
Simfonik orkestrdə tembr özəllikləri
Siyavuş Kəriminin bəstəkarlıq fəaliyyətinə bir nəzər
Siyavuş Kəriminin “Hamlet” faciəsinə musiqisində əsas qəhrəmanların səciyyəsi
Süleyman Ələsgərovun “Vətənimdir” qəzəl-romansının bəzi üslub xüsusiyyətləri
Ş
“Şah Xətai” muğam guşəsinin mahiyyətinə dair
Şamaxının ənənəvi musiqi mühiti
Şamaxının musiqi tarixi və mədəni mənzərəsi elm xadimi Seyfəddin Qəniyevin tədqiqatlarında
Şamaxı (Şirvan) muğam məktəbinin bəzi unudulmuş nümayəndələrinin yaradıcılıq yolu
Şamaxıda etnomuzikoloji ekspedisiya
Şəkidə musiqi-etnoqrafik ekspedisiyalar
Şəhidlərimizin xatirəsi əbədidir! (Azər Rzayevin “Bakı-90” simfoniyası)
Şərq musiqisində muğam ənənəsi
Şərqin 107 yaşlı operasının ilk Məcnunu
Şərq məqamlari və Şərq ritmləri
Şimal-Qərb regionunda ninni və laylaların toplanmasına dair
Şirvan şikəstəsi aşıq və xanəndə ifaçılığında
Şirvanın Autentik Folklor nümunələri
Siyavuş Kəriminin beynəlxalq musiqi layihələri
Siyavuş Kəriminin teatr tamaşalarına musiqisi
Şur muğamının instumental variantlarında “Bərdaşt”
“Şuşanın dağları” mahnısının tarixinə bir nəzər
Süleyman Ələsgərovun lirik mahnılarının formaxüsusiyyətlərinə dair
“Şüştər” muğamının ustad ifaçıları
T
Taninmiş violinoçu Arif Manaflınin Azərbaycan və Türkiyə musiqi mədəniyyətinin inkişafinda rolu
Tar alətinin təşəkkül tarixinə dair
Tar ifaçılıq sənəti haqqinda yeni monoqrafiya
Tar alətinin ölçü sistemlərinin elmi əsaslarla təyin edilməsi
Tar tədrisinin bəzi məsələləri
Tardan qopan bir parça… Unudulmaz sənətkar və müəllim Həmid Vəkilovun xatirəsinə
Tarın simlərindən qəlblərə axan musiqi
Tarixi etnomusiqişünaslıq haqqında ilk böyük kitab
Tarzən Elçin Nağıyevin tədrisdə və ifaçılıqda zəngin töhfələri
Təkmilləşmiş qolça qopuz və yaylı qopuz
Tənbur ailəsinin bir üzvü – balakən damburu
«Tənzərə» yallı rəqsinin variantlarında spesifik cəhətlər
Təranə Əliyevanın “Qanun məktəbi” dərsliyi barədə qeydlər
Tofiq Bakıxanovun İran mövzusunda 6 saylı sonatası
Tofiq Bakıxanovun “Qüdsidən söz düşəndə” vokal silsiləsində müşayiətin rolu barədə
Tofiq Quliyevin 110 illik yubileyinə həsr olunmuş elmi-praktiki konfrans
Türkiyənin İğdir bölgəsində Azərbaycan folklor musiqisinin araşdirilmasının aktuallığı məsələsi
Türk mûsikîsi’nde güfte – beste münâsebeti
Türk dini musiqisində azan və onun nota alınması
Türk xalqlarının milli-mənəvi dəyərləri sırasında ozanlıq anlayışı
ULU ÖNDƏR HEYDƏR ƏLİYEVİN ÖLMƏZ YADİGARI — Azərbaycan Milli Konservatoriyası – 20
Universitetlərdə qeyri-linqvistik ixtisaslarin tələbələrinə ingilis dilinin tədris xüsusiyyətləri
Ü
Ümumdünya Tailand konfransında
“Ürfani» aşıq havalarının variantlarına dair
Üzeyir Hacıbəylinin Səməd Vurğunun şeirlərinə bəstələdiyi xor əsərləri
Üzeyir Hacıbəylinin qarmon sənətinə münasibəti
Üzeyir Hacıbəyli yaradıcılığı İzabella Abezqauzun tədqiqatlarında
Ü.Hacibəylinin “O olmasin, bu olsun” operettasının yazılma tarixçəsi
Üzeyir Hacibəylinin “Ər və arvad” əsərində komizm
Üzeyir Hacıbəyli və xalq çalğı alətlərində not ifaçılığı
Üzeyir Hacıbəylinin xalq mahnısına dair konseptual baxışları
Üzeyir Hacıbəylinin elmi sistemi əsasında milli məqam təfəkkürünün inkişaf proqramı
V
Vasif Adıgözəlovun “Natəvan” operasinda xor səhnələri
V.Adigözəlovun yaradıcılığında “Odlar yurdu” oratoriyasının əhəmiyyəti
Vasif Allahverdiyevin mahnı yaradıcılığının bəzi quruluş xüsusiyyətlərinə dair
Y
Yaddaşlara həkk olunan “Xudayar təsnifi”
“Yallı” rəqslərinin not nəşrlərinin etnomusiqişünaslıq əhəmiyyəti
Yaşıl şəhərin məqamları (Özbəkistanda keçirilmiş “Beynəlxalq makom simpoziumu”ndan təəssürat)
Yaradicılıq metodu və lirik-psixoloji üslub
Yeni informasiya texnologiyalarının əqli fəaliyyətin fəallaşmasında rolu