Milli musiqi aləti tar — Azərbaycan bəstəkarlarının yaradıcılığında
AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI
«KONSERVATORİYA» 2019 № 1
Sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor
Ünvan: Bakı, Yasamal rayonu, Ələsgər Ələkbərov 7
UOT 786/789
MİLLİ MUSİQİ ALƏTİ TAR – AZƏRBAYCAN BƏSTƏKARLARININ YARADICILIĞINDA
Xülasə: Məqalə şifahi ənənəli professional musiqisi və bəstəkar yaradıcılığında tar alətində milli ifaçılıq yollarının öyrənilməsinə həsr olunur. Bu aspektdə Azərbaycan bəstəkarlarının yaradıcılığına nəzər yetirilir. Tar üçün müxtəlif janr solo və orkestr əsərlərin ümumi mənzərəsi verilir.
Açar sözlər: tar, muğam, bəstəkar yaradıcılığı, ənənə, janr
ƏDƏBİYYAT:
- Əbdülqasımov V.Ə. Azərbaycan tarı. B.: İşıq, 1989, 96 s.
- Quliyev O.S. Azərbaycan xalq çalğı alətləri orkestri. B.: İşıq, 1980, 84 s.
- Zöhrabov R.F. Muğam. B.: Azərnəşr, 1991, 219 s.
Докторфилософиипоискусствоведении, профессор
НАЦИОНАЛЬНЫЙ МУЗЫКАЛЬНЫЙ ИНСТРУМЕНТ ТАР
В ТВОРЧЕСТВЕ АЗЕРБАЙДЖАНСКИХ КОМПОЗИТОРОВ
Резюме: Статья посвящена изучению путей использования национального инструментатар в профессиональной музыки устной традиции и в композиторском творчестве. В этом аспекте рассматривается творчество, Азербайджанских композиторов. Дается общий обзор произведений разных жанров для тара – сольные и оркестровые.
Ключевыеслова: тар, мугам, композиторское творчество, традиции, жанры
PhD of arts, professor
NATIONAL MUSICAL INSTRUMENT TAR IN THE CREATIVITY OF AZERBAIJANI COMPOSERS
Summary: The article is devoted to the study of ways of using the national instrument of tar in professional music of oral tradition and in composer’s creativity. In this aspectc reativity of Azerbaijani composers is considered. An overview of the works of different genres for the tara is given — solo and orchestral.
Keywords: tar, mugam, composer creativity, traditions, genres
Rəyçilər: sənətşünaslıq üzrə elmlər doktoru, professor Abbasqulu Nəcəfzadə
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor Rafiq Musazadə