Muğamların ifasında qəzəl seçimi probleminə dair
AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI
«KONSERVATORİYA» 2023 № 1 (58)
ADMİU-nun dosenti
Ünvan: Bakı, İnşaatçılar prospekti 39
UOT: 781,7
MUĞAMLARIN İFASINDA QƏZƏL SEÇİMİ PROBLEMİNƏ DAİR
Xülasə: Təqdim olunan məqalədə muğam ifasında qəzəllərin düzgün seçimi pobleminə diqqət yetirilir. Muğamlarda istifadə olunan poetik mətnlərin şöbələrə uyğun olaraq seçilməsi, onların məna yükünün xanəndə tərəfindən düzgün ötürülməsi, ayrı-ayrı sözlərin tələffüzündə nöqsanlara yol verilməməsi hazırda muğam tədrisində aktuallığını itirməyən məsələlərdir. Bütün bunlar istər Orta ixtisas musiqi məktəblərində və Musiqi kolleclərində, istərsə də Konservatoriya və İncəsənət Universitetində tədrisin nisbətən zəif hissəsini təşkil edir.
Açar sözlər: muğam, əruz, qəzəl, zərbi-muğam
ƏDƏBİYYAT:
- Əkrəm Cəfər. “Əruzun nəzəri əsasları və Azərbaycan əruzu ərəb, fars, türk, tacik və özbək əruzları ilə müqayisədə”. Filologiya elmlərш doktoru dissertasiyası, 1969
доцент АзГУКИ
О ПРОБЛЕМЕ ВЫБОРА ГАЗЕ ЛЕЙ В ПРОЦЕССЕ
ИСПОЛНЕНИЯ МУГАМА
Аннотация: В представленной статье поднимается проблема неправильного выбора газелей в современной исполнительской практике мугама. Рассматриваются аспекты поэтического текста, используемого в мугамах, особенности изучения вопроса о произношении газелей по разделам дастгяха. Требует особого внимания выбор поэтического текста, правильная передача его смыслового содержания, недопущение ошибок при произношении отдельных слов. Недостаточный уровень преподавания в колледжах, Консерватории и Университете Культуры и Искусств связана с проблемами, которые мы выделили выше.
Ключевые слова: мугам, аруз, газель, зарби-мугам
Associate Professor of Azerbaijan State University of Culture and Arts (ASUCA)
SELECTION OF GHAZALS DURIG PERFORMING MUGAMS
Abstract: The presented article presents the lack of knowledge among students and the incorrect selection of ghazals (a genre of Azerbaijani poetry). The aspects of choosing poetic texts used in mughams (a form of traditional Azerbaijani music) are examined, as well as the peculiarities of studying the pronunciation of ghazals in designated sections. A particular focus is given to the idea that the meaning of the words used should not remain hidden from the singer. The insufficient level of teaching in colleges, the Conservatory and the University of Culture and Arts is linked to the issues highlighted above.
Keywords: mugham, aruz, ghazal, zarbi-mugham
Rəyçilər:
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Fəxrəddin Baxşəliyev;
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Firudin Qurbansoy