Qəmbər Hüseynlinin instrumental əsərləri
AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI
“KONSERVATORİYA” 2023 № 3 (60)
Lalə RƏFİBƏYLİ
Gəncə Dövlət Universiteti
“Musiqi fənləri” kafedrasının doktorantı
Email: lalarafibeyli@gmail.com
UOT: 78.02
QƏMBƏR HÜSEYNLİNİN İNSTRUMENTAL ƏSƏRLƏRİ
Xülasə: Məqalə görkəmli Azərbaycan bəstəkarı Qəmbər Hüseynlinin instrumental əsərlərinin araşdırılmasına həsr olunub. Q.Hüseynlinin yaradıcılığında mahnı və romanslar, uşaq mahnıları əsas yer tutur. lakin onun bir sıra instrumental əsərləri də vardır ki, tədris repertuarına daxil olmuşdur. Məqalədə bəstəkarın fortepiano üçün yazdığı “7 uşaq pyesi” məcmuəsinin təhlili verilmiş, рyeslərin musiqi dilinin xüsusiyyətləri işıqlandırılmışdır.
Açar sözlər: Fortepiano, pyes, musiqi forması, məqam əsası, melodiya
ƏDƏBİYYAT:
- Hüseynli, B.X, Xəlilov, V.C. Bəstəkar Qəmbər Hüseynli. / B.X.Hüseynli, V.C.Xəlilov. – Bakı: Gənclik. – 1997. – 99 s.
- Сеидов, Т.А. Развитие жанров азербайджанской фортепианной музыки. / Т.А.Сеидов. – Баку: Шур. – 1992. – 308 с.
- Hüseynli Q.M. 7 uşaq pyesası. Fortepiano üçün. [Notlar] / Q.M.Hüseynli. – Bakı: Azdövmusnəşr. – 1940. – 20 s.
Докторант кафедры «Музыкальные науки»
Гянджинского Государственного Университета
ИНСТРУМЕНТАЛЬНЫЕ ПРОИЗВЕДЕНИЯ ГАМБАРА ГУСЕЙНЛИ
Резюме: Статья посвящена исследованию инструментальных произведений видного азербайджанского композитора Гамбара Гусейнли. В творчестве Г.Гусейнли основное место занимают песни и романсы, детские песни, а его инструментальные произведения вошли в учебный репертуар. В статье представлен анализ сборника “7 детских пьес”, написанных для фортепиано и освещены особенности музыкального языка этих произведений.
Ключевые слова: Фортепиано, пьеса, музыкальная форма, ладовая основа, мелодия
Doctoral student of the Department of Musical Sciences
Ganja State University
INSTRUMENTAL WORKS BY GAMBER HUSSEINLI
Abstract: The article is devoted to the study of instrumental works by the prominent Azerbaijani composer Gambar Huseynli. In the works of G. Huseynli, the main place is occupied by songs and romances, children’s songs, his instrumental works are included in educational repertoire. The article presents an analysis of the collection “7 children’s plays” written by the composer for piano, highlights the features of the musical language of the plays.
Keywords: Piano, piece, musical form, modus, melody
Rəyçilər:
sənətşünaslıq elmləri doktoru, professor Sevda Qurbanəliyeva
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru Fazilə Nəbiyeva