Sərdar Fərəcovun yaradıcılığında “Azad Qarabağ” mövzusu
AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI
“Konservatoriya” jurnalı 2024 № 2 (63)
Aydan MƏMMƏDRZAZADƏ
AMK-nın II kurs magistri
Ünvan: Yasamal rayonu, Ə.Ələkbərov küç.7
Elmi rəhbər: Əməkdar incəsənət xadimi,
Sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor Quliyev Akif
E-mail: aidan999m@mail.ru
DOI: 10.62440/AMK2024-1.s.19-25
UOT 78.071.1
SƏRDAR FƏRƏCOVUN YARADICILIĞINDA
“AZAD QARABAĞ” MÖVZUSU
Xülasə: Məqalədə bəstəkar Sərdar Fərəcovun yaradıcılığında özünəməxsus yer tutan “Azad Qarabağ” mövzusunda yazılmış əsərləri araşdırılır. Burada bəstəkarın “Azad Şuşa” odası, instrumental ansambl üçün “Qarabağ”, fortepiano üçün “Cıdır düzündə bayram” kompozisiyaları təhlil edilir. Hər üç əsərdə Qarabağda yaranan yeni reallıqların təcəssümü xüsusi əhəmiyyət kəsb edir. Əsərlərdə 30 illik işğaldan sonra Qarabağın üzərindən qara buludların çəkilməsi ilə əlaqədar olaraq xalqın sevinci, nikbinliyi musiqi ifadə vasitələri ilə əks olunaraq işıqlı obrazlar aləmini müəyyənləşdirir.
Açar sözlər: Sərdar Fərəcov, Qarabağ, oda, tar, muğam, xor
ƏDƏBİYYAT:
- Мамедова Л. Страницы творческой биографии Сардара Фараджева. Б.: Мутарджим, 2014, 88 с.
- Məmmədova L. Sərdar Fərəcov. B.: Şərq-Qərb, 2015, 32 s.
- Fərəcov S. Üzeyir işığında. B.: Xatun plyus, 2010, 172 s.
- Fərəcov S. Üzeyir Hacıbəyli müasirlərinin xatirələrində. B.: Şərq-Qərb, 2014, 288 s.
- Zeynallı G. Sərdar Fərəcov — bəstəkar və ictimai xadim kimi. // “Konservatoriya” jurnalı 2016 No 3(33) URL:http://konservatoriya.az/wp-content/uploads/2016/09/Konservatoriya-2016-3-59-64.pdf
Saytoqrafiya:
- Sərdar Fərəcov. Vikipedia. Azad ensiklopediya. URL:https://az.wikipedia.org/wiki/S%C9%99rdar_F%C9%99r%C9%99cov
Айдан МАМЕДРЗАЗАДЕ
Магистр искусствоведения
ТЕМА «ОСВОБОЖДЕННОГО КАРАБАХА» В ТВОРЧЕСТВЕ
САРДАРА ФАРАДЖЕВА
Аннотация: В статье рассматриваются произведения композитора Сардара Фараджова, написанные на тему «Свободный Карабах», занимающую особое место в его творчестве. Здесь анализируются сочинения композитора — ода «Азад Шуша», «Карабах» для инструментального ансамбля и «Праздник на равнине Джыдыр» для фортепиано. Во всех трех работах особое значение имеет воплощение новых реалий, возникающих в Карабахе. В произведениях радость и оптимизм народа в связи с рассеиванием черных туч над Карабахом после 30 лет оккупации, отражены средствами музыкальной выразительности и определяют мир светлых образов.
Ключевые слова: Сардар Фараджев, Карабах, ода, тар, мугам, хор
Aidan MAMMADRZAZADE
Master of Art
THE THEME OF “LIBERATE KARABAKH” IN THE WORK
OF SARDAR FARAJEV
Abstract: The article examines the works of composer Sardar Farajov, written on the theme “Free Karabakh,” which occupies a special place in his work. Here we analyze the composer’s works “Azad Shusha Hall” ode, “Karabakh” for instrumental ensemble and “Holiday on the Jidyr Plain” for piano. In all three works, the embodiment of the new realities emerging in Karabakh is of particular importance. In the works, the joy and optimism of the people in connection with the drawing of black clouds over Karabakh after 30 years of occupation are reflected through the means of musical expression and define the world of vivid images.
Кeywords: Sardar Farajev, Karabakh, ode, tar, mugham, chorus
Rəyçilər:
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor Akif Quliyev;
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru Mütəllimova Sevda