AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI

“Konservatoriya” jurnalı 2024 № 2 (63)

Aydan MƏMMƏDRZAZADƏ

AMK-nın II kurs magistri

Ünvan: Yasamal rayonu, Ə.Ələkbərov küç.7

Elmi rəhbər: Əməkdar incəsənət xadimi,

Sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor Quliyev Akif

E-mail: aidan999m@mail.ru

 

DOI: 10.62440/AMK2024-1.s.19-25

UOT 78.071.1 

SƏRDAR FƏRƏCOVUN YARADICILIĞINDA

“AZAD QARABAĞ” MÖVZUSU

 

Xülasə: Məqalədə bəstəkar Sərdar Fərəcovun yaradıcılığında özünəməxsus yer tu­tan “Azad Qarabağ” mövzusunda yazılmış əsərləri araşdırılır. Burada bəs­tə­ka­rın “Azad Şuşa” odası, instrumental ansambl üçün “Qarabağ”, fortepiano üçün “Cıdır düzündə bayram” kompozisiyaları təhlil edilir. Hər üç əsərdə Qarabağda ya­ranan yeni reallıqların təcəssümü xüsusi əhəmiyyət kəsb edir. Əsərlərdə 30 illik işğal­dan sonra Qarabağın üzərindən qara buludların çəkilməsi ilə əlaqədar ola­raq xalqın sevinci, nikbinliyi musiqi ifadə vasitələri ilə əks olunaraq işıqlı ob­razlar aləmini müəyyənləşdirir.

Açar sözlər: Sərdar Fərəcov, Qarabağ, oda, tar, muğam, xor

endir

PDF

ƏDƏBİYYAT:

  1. Мамедова Л. Страницы творческой биографии Сардара Фараджева. Б.: Мутарджим, 2014, 88 с.
  2. Məmmədova L. Sərdar Fərəcov. B.: Şərq-Qərb, 2015, 32 s.
  3. Fərəcov S. Üzeyir işığında. B.: Xatun plyus, 2010, 172 s.
  4. Fərəcov S. Üzeyir Hacıbəyli müasirlərinin xatirələrində. B.: Şərq-Qərb, 2014, 288 s.
  5. Zeynallı G. Sərdar Fərəcov — bəstəkar və ictimai xadim kimi. // “Konservatoriya” jurnalı 2016 No 3(33) URL:http://konservatoriya.az/wp-content/uploads/2016/09/Konservatoriya-2016-3-59-64.pdf

Saytoqrafiya:

  1. Sərdar Fərəcov. Vikipedia. Azad ensiklopediya. URL:https://az.wikipedia.org/wiki/S%C9%99rdar_F%C9%99r%C9%99cov

 

Айдан МАМЕДРЗАЗАДЕ

Магистр искусствоведения

 

ТЕМА «ОСВОБОЖДЕННОГО КАРАБАХА» В ТВОРЧЕСТВЕ

САРДАРА ФАРАДЖЕВА

 

Аннотация: В статье рассматриваются произведения композитора Сар­дара Фараджова, написанные на тему «Свободный Карабах», занимающую осо­бое место в его творчестве. Здесь анализируются сочинения композитора — ода «Азад Шуша», «Карабах» для инструментального ансамбля и «Праздник на рав­нине Джыдыр» для фортепиано. Во всех трех работах особое значение имеет воплощение новых реалий, возникающих в Карабахе. В произведениях радость и оптимизм народа в связи с рассеиванием черных туч над Карабахом после 30 лет оккупации, отражены средствами музыкальной выразительности и определяют мир светлых образов.

Ключевые слова: Сардар Фараджев, Карабах, ода, тар, мугам, хор

 

Aidan MAMMADRZAZADE

Master of Art

THE THEME OF “LIBERATE KARABAKH” IN THE WORK

OF SARDAR FARAJEV

 

Abstract: The article examines the works of composer Sardar Farajov, written on the theme “Free Karabakh,” which occupies a special place in his work. Here we analyze the composer’s works “Azad Shusha Hall” ode, “Karabakh” for instrumental ensemble and “Holiday on the Jidyr Plain” for piano. In all three works, the embodiment of the new realities emerging in Karabakh is of particular importance. In the works, the joy and optimism of the people in connection with the drawing of black clouds over Karabakh after 30 years of occupation are reflected through the means of musical expression and define the world of vivid images.

Кeywords: Sardar Farajev, Karabakh, ode, tar, mugham, chorus

 

Rəyçilər:

sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor Akif Quliyev;

sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru Mütəllimova Sevda

 

Mövzuya uyğun