Universitetlərdə qeyri-linqvistik ixtisaslarin tələbələrinə ingilis dilinin tədris xüsusiyyətləri
AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI
“KONSERVATORİYA” 2022 №3 (56)
AMK-nın müəllimi
Ünvan: Yasamal r, Ə.Ələkbərov küç. 7
E-mail: samira.imanova@gmail.com
UOT: 81.22
UNİVERSİTETLƏRDƏ QEYRİ-LİNQVİSTİK İXTİSASLARIN TƏLƏBƏLƏRİNƏ İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİS XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Xülasə: Məqalədə tədrisin əsas aspekti və qeyri-linqvistik ixtisasların tələbələri üçün layihə fəaliyyətinin təşkili metodları əks olunur, ingilis dilində dil layihələrinin həyata keçirilməsi prosesində müəllim və tələbələr arasında ənənəvi və aktiv qarşılıqlı əlaqə formaları haqqında anlayışı genişləndirir.
Açar sözlər: Layihə fəaliyyəti, aktiv təhsil formaları, dil səriştəsi, dərslərin təşkili üsulları
ƏDƏBİYYAT:
- Artemyeva, O. A. Mədəniyyətlərarası ünsiyyətə əsaslanan mütəxəssisin peşə hazırlığının təşkili metodologiyası / O. A. Artemyeva, M. N. Makeeva, R. P. Milrud // Tambov: Tambov nəşriyyatı. dövlət texniki un-ta, 2005 -160 s.
- Borisenko E. N., Jdanova G. A. Xarici dilin tədrisində tələbələrin sosial səriştəsinin formalaşması üçün pedaqoji dəstəyin ilkin şərtləri URL:http://www.sworld.com.ua/index.php/ru/pedagogy-psychology-and-sociology -411/
- Obraztsov P.I., İvanova O.Yu. Universitetlərin qeyri-linqvistik fakültələrində xarici dilin peşəyönümlü tədrisi: Dərslik / Ed. P.I. Obraztsova. Qartal, 2005.-114c.
- Wil lis, J. A flexible framework for task — based learning. In: J.Willis (eds), Challenge and Change in Language Teaching. Oxford: Heinemann, 1996, -17 p. URL:https://docviewer.yandex.ru/view/
Педагог АНК
ОСОБЕННОСТИ ПРЕПОДАВАНИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
В ВУЗАХ СТУДЕНТАМ НЕЯЗЫКОВЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ
Аннотация: Статья отражает основной аспект обучения и методики организации проектной деятельности для студентов неязыковых специальностей, расширяет понимание традиционной и активной форм взаимодействия преподавателя и учащихся в процессе выполнения языковых проектов на английском языке.
Ключевые слова: Проектная деятельность, активные формы обучения, языковая компетентность, методика организации занятий
Lecturer of ANC
PECULIARITIES OF TEACHING ENGLISH IN UNIVERSITIES TO STUDENTS OF NON-LINGUISTIC SPECIALTIES
Summary: The article reflects the basic aspect of learning and methods of organization of project activities for students of non-linguistic faculties, expanding the understanding of traditional and active forms of interaction between teacher and students in the process of doing of language projects in English.
Keywords: Project activities, active forms of learning, language competence, methods of organization of classes
Rəyçilər:
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Firudin Qurbanov
filologiya elmləri doktoru Fəridə Əzizova