AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI

“Konservatoriya” jurnalı 2024 №  4 (65)

 

 

Dilbər KAZIMOVA

Azərbaycan Milli Konservatoriyası II magistr tələbəsi

Ünvan: Bakı şəhəri, Ələsgər Ələkbərov 7

E-mail: dilbar.mamadova@gmail.com

Bəstəkar yaradıcılığı     

UOT 78.071.                          

DOI: 10.62440/AMK2024

 

AZƏRBAYCAN BƏSTƏKARLARININ KAMERA-İNSTRUMENTAL ƏSƏRLƏRİNDƏ PROQRAMLILIQ

(Cəlal Abbasov və Pikə Axundovanın əsərləri timsalında)

 

Xülasə: Azərbaycan professional musiqi sənətində Qərb musiqi ənənələrinin tət­bi­qi, mənimsənilməsi və xüsusi olaraq öyrənilməsi XX əsrin əvvəllərindən baş­la­ya­raq ciddi və ardıcıl inkişaf prosesi keçmişdir. Xüsusilə vurğulanmalıdır ki, Cəlal Ab­basovun kamera-instrumental yaradıcılığında yeni mərhələ XXI əsrin ilk illə­rin­dən başlanır. Bu illərdə o, bir-birinin ardınca proqramlı başlıq altında təqdim olu­nan üç əsər bəstələyir: 2001-ci ildə fleyta, vibrafon və maqnit yazısı üçün “On­suz” (Seyran Qafarovun əziz xatirəsinə həsr olunub), 2003-cü ildə səkkiz ba­la­ban, tütək və qoşa nağara üçün “Yallı” və 2005-ci ildə fleyta və klarnet üçün “Pa­radiqma-2”. Proqramlı kamera-instrumental musiqi sahəsində daha iki ma­raq­lı əsər xüsusi olaraq qeyd oluna bilər ki, bu da bəstəkar Pikə Axundovanın “Sa­lam Şuşa” və “Ballada” əsərləridir. Bu əsərlərin hər ikisi 44 günlük Vətən mü­haribəsinə həsr olunmuşdur.

Açar sözlər: Kamera-instrumental, proqramlı, musiqi, ənənə, bəstəkar

endir

 

 

PDF

 

 

 

ƏDƏBİYYAT:

  1. Abdullayeva C.A. Azərbaycan bəstəkarlarının kamera-instrumental əsərlərində muğam. sən. üzrə fəls. dok. Elmi adı almaq üçün təqdim olunan disser. Avtore­fe­rat, B.: Mütərcim, 2014, 27 s.
  2. Azərbaycan musiqi tarixi. V cild. B.: Elm, 2020, 672 s.
  3. Dadaşova N. Cəlal Abbasov, B.: Şərq-Qərb, 2014, 31 s.
  4. Əliyeva F.Ş. XX əsr Azərbaycan musiqisi: tarix və zamanla üz-üzə. B.: Elm, 2007, 311 s.
  5. Əliyeva F.Ş. Azərbaycan musiqisində üslub axtarışları. B.: Elm və həyat, 1996, 118 s.

 

Дилбер КЕЗИМОВА

 МАГИСТР АЗЕРБАЙДЖАНСКОЙ НАЦИОНАЛЬНОЙ КОНСЕРВАТОРИИ

ПРОГРАММНОСТЬ В КАМЕРНО-ИНСТРУМЕНТАЛЬНЫХ ПРОИЗВЕДЕНИЯХ АЗЕРБАЙДЖАНСКИХ КОМПОЗИТОРОВ

(На примере творчества Джалала Аббасова и Пики Ахундовой)

Аннотация: Применение, усвоение и специальное изучение западных музы­каль­ных традиций в Азербайджанской профессиональной музыке с начала ХХ века претерпело серьезный и последовательный процесс развития. Следует особо под­че­р­к­нуть, что новый этап в камера-инструментальном творчестве Джалала Аббасова начинается в первые годы XXI века. В этот период им были сочинены три произведения, представленные одно за другим под программным названием: «Онсуз» для флейты, вибрафона и магнитной записи в 2001 году (посвящено памяти Сейрана Гафарова), в 2003 году – «Яллы» для восьми балабанов, дудочек и двойных барабанов и «Парадигма- 2» для флейты и кларнета в 2005 году. Особо можно отметить еще два интересных произведения в области программной камерно-инструментальной музыки – произведения «Салам Шуша» и «Баллада» композитора Пики Ахундовой. Обе работы посвящены 44-дневной Отечественной войне.

Ключевые слова: Камерно-инструментальный, программный, музыка,
традиция, композитор

Dilbar KAZİMOVA

Magistr of the National Conservatory

 

PROGRAMMATICITY IN THE CHAMBER-INSTRUMENTAL WORKS
OF AZERBAIJANI COMPOSERS

(Using the example of the works by Jalal Abbasov and Pike Akhundova)

 

Abstract: The application, assimilation and special study of Western musical traditions in Azerbaijani professional music has undergone a serious and consistent development process since the beginning of the 20th century. It should be especially emphasized that a new stage in Jalal Abbasov’s camera-instrumental creativity begins in the early years of the XXI century. During these years, he composed three works presented one after the other under the program title: «Onsuz» for flute, vibraphone and magnetic recording in 2001 (dedicated to the memory of Seyran Gafarov), in 2003 «Yalli» for eight balabans, pipes and double drums and «Paradigma-2» for flute and clarinet in 2005. Two more interesting works in the field of programmed chamber-instrumental music should be particularly mentioned, namely «Salam Shusha» and «Ballad» by the composer Pike Akhundova. Both of these works are dedicated to the 44-day Patriotic War.

Keywords: camera-instrumental, programmatic, music, tradition, composer 

 

Rəyçilər:  

 sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, AMK-nın professoru Cəmilə Mirzəyeva;

 sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, AMK-nın professoru Jalə Qulamova

 

Mövzuya uyğun