AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI

“Konservatoriya” jurnalı 2024 № 2 (63)

 

Aytən HÜSEYNLİ

AMK-nın magistrantı

Elmi rəhbər: Ülkər Əliyeva

Sənətşünaslıq üzrə elmlər doktoru, professor

Ünvan: Yasamal rayonu, Ə.Ələkbərov küç.7

E-mail: huseynliayten1988@gmail.com

 

DOI: 10.62440/AMK2024-1.s.58-67

UOT: 78.02   

 

PİKƏ AXUNDOVANIN “MƏHSƏTİ” OPERASININ

DRAMATURGİYASI

 

Xülasə: Məqalə musiqi Pikə Axundovanın tarixi mövzuya müraciət edərək ya­rat­dı­ğı “Məhsəti” operasına həsr olunub. Musiqi praktikasında son illərdə bütün so­si­al-mənəvi mürəkkəbliyi ilə “xalq və tarix” problemini gündəmə gətirən bəs­tə­ka­rın opera konsepsiyası təqdim olunur. Məqalədə operanın yaranması və drama­tur­giyası barədə bəhs olunur.

Açar sözlər: Pikə Axundova, Məhsəti Gəncəvi, opera, bəstəkar, obraz, dramaturgiya

endir

 

PDF

 

 

 

 

ƏDƏBİYYAT:

Azərbaycan dilində

  1. Məhsəti Gəncəvi. Rübailər / G.Məhsəti. Tərcümə edənlər: N.Rəfibəyli, X.Yusifli. Bakı: Lider nəşriyyat, 2004, s. 94, 144 s.
  2. Rüstəmova S.İ. Məhsəti Gəncəvi və Azərbaycan musiqi mədəniyyəti. Fəlsəfə dok­toru elmi dərəcəsi almaq üçün təqdim edilmiş Dissertasiyası. Gəncə, 2022, 170 s.

 

Rus dilində

  1. Римский-Корсаков H.A. и музыкальное образование: статьи и материалы / H. A. Римский-Корсаков. – Л.: Музгиз, 1959. – 327 с.

 

Xarici dildə

  1. Francois de Blois. Persian Literature, a Bio-Bibliographical Survey. vol. v. Poetry of the Pre-Mongol Period. Second, revised edition. London: The Royal Asiatic Society and Routledge-Curzon, 2004.
  2. Hammond M. Literature, 9th to 15th Century // In: Encyclopedia of Women and Islamic Cultures, vol. 1: Methodologies, Paradigms and Sources, 2003, Leiden: Brill, pp. 42-50.
  3. T.P. de Bruijn, (1991). «Mahsatī». In Bosworth, C. E.; van Donzel, E. & Pellat, Ch. (eds.). Encyclopaedia of Islam. Volume VI: Mahk–Mid (2nd ed.). Leiden: E. J. Brill., 1991, p. 85 (pp.85–86.)

 

SAYTOQRAFİYA:

  1. Qulamova N. Pikə Axundova – daim axtarışda olan bəstəkar:

URL:http://konservatoriya.az/?p=4116

  1. Soltan Sanjar surprises his beloved entertaining Mahsati in his tent:

URL:https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C_%DA%AF%D9%86%D8%AC%D9%88%DB%8C

  1. Pikə Axundova: URL:https://www.wikimedia.az-az.nina.az/Pik%C9%99_Axundova.html
  2. Pikə Axundova və Kamalə Abiyevadan bir ilk – Şuşa haqqında monotamaşa: URL:https://qadinkimi.az/az/pike-axundova-ve-kamale-abiyevadan-bir-ilk-susa-haqda-monotamasa/

 

Айтен ГУСЕЙНЛИ

Магистрант АНК

 

ДРАМАТУРГИЯ ОПЕРЫ «МЕХСЕТИ» ПИКЕ АХУНДОВОЙ

 

Аннотация: Статья посвящена опере «Мeхсeти», созданной Пике Ахундовой и затрагивающей историческую тему. В последние годы в музыкальной практике представлена композиторская концепция оперы, поднимающая проб­ле­му «народ и история» во всей ее социальной и нравственной сложности. В ста­тье говорится о создании и драматургии оперы.

Ключевые слова: Пике Ахундова, Мехсети Гянджеви, опера, композитор, образ, драматургия

 

Ayten HUSEYNLI

Master’s student of ANC

 

DRAMATURGY OF THE OPERA “MEKHSETI” BY PIKA AKHUNDOVA

Abstract: The article is devoted to the opera “Mahsati”, created by Pike Akhundova, touching on a historical theme that is an important event in the history of musical art. In recent years, the composer’s concept of opera has been presented in musical practice, raising the problem of “people and history” in all its social and moral complexity. The article talks about the creation and dramaturgy of the opera.

Keywords: Pike Akhundova, Mehseti Ganjavi, opera, composer, image, dramaturgy

 

Rəyçilər:

sənətşünaslıq elmləri doktoru, professor Ülkər Əliyeva;

sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor Lalə Hüseynova

 

Mövzuya uyğun