Fikrət Əmirovun fleyta və fortepiano üçün pyeslərinin üslub xüsusiyyətləri
AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI
“KONSERVATORİYA” 2021 № 2 (51)
Ü.Hacıbəyli adına BMA-nın doktorantı və müəllimi
Elmi rəhbər: sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru,
professor, Ülviyyə İmanova
Ünvan: Bakı ş, Nəsimi r, Ş.Bədəlbəyli küç.,98
E-mail:aynur.iskenderova.93@mail.ru
UOT: +78.02
FİKRƏT ƏMİROVUN FLEYTA VƏ FORTEPİANO ÜÇÜN PYESLƏRİNİN ÜSLUB XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Xülasə: Məqalədə Fikrət Əmirovun fleyta və fortepiano üçün yazılmış altı pyesinin təhlili təqdim olunur. Araşdırılan bu pyeslər proqramlıdır, hər biri müəyyən obraz daşıyıcısıdır və yığcam olduğu qədər mənalı və yadda qalandır. Azərbaycan bəstəkarı burada onun üçün doğma olan muğamın improvizə xüsusiyyətləri, xalq musiqi ənənələrindən məharətlə istifadə etmişdir. Hər pyes özünəməxsus obraz və musiqi dilinə malikdir. Məqalədə pyeslər ilk dəfə nəzəri cəhətdən araşdırılmışdır. Burada əsas məqsəd hər bir pyesin üslub xüsusiyyətlərini açmaqdır. Dövrü üçün aktuallıq və əhəmiyyət kəsb edən bu silsilənin bir sıra fərdi xüsusiyyətləri onları bu gün də ifaçıların həm tədris, həm də konsert repertuarında xüsusi yerlərdən birini tutmasına imkan verir.
Açar sözlər: Fikrət Əmirov, fleyta, fortepiano, muğam, pyes
ƏDƏBİYYAT:
- Adıgözəlov Z. Fikrət Əmirovun fortepiano üçün miniatürləri. B.: İşıq , 1979, 31 s.
- Əmirov F. Fleyta və fortepiano üçün pyeslər. : Музыка, 1976, 32 s. URL:http://musakademiya.musigi-dunya.az/noti/amirov_pyesi_dla_fleyti.pdf
- Əmirov F. Miniatür. : Azərnəşr, 1963, 21s.
- Hacıbəyli. Ü.Ə. Azərbaycan xalq musiqisinin əsasları. B.: Şərq-Qərb, 2019, 355 s.
- Qasımova S., Abdullayeva Z. Fikrət Əmirov. B.: Nağıl evi, 2004, 210 s.
- Məmmədova L. Fikrət Əmirov və Elmira Nəzirovanın fortepiano əsərlərinin ifaçılıq xüsusiyyətləri. B.: ULU, 2014, 75 s.
- Mazel L.A. Musiqi əsərlərinin quruluşu. B.: Maarif, 1988, 510 s.
- Виноградов В.С. Мир музыки Фикрета. Б.: Язычы, 1983, 130 с.
- Искендеров А. М. Стилевые и исполнительские особенности произведений для флейты. Б.: Адилоглы, 2002, 194
Saytoqrafiya:
- Fikrət Əmirov — Fleyta və f-no üçün «6 pyes». URL:https://www.youtube.com/watch?v=BkKUBrUoMPo
- Sona xanımın C.Cabbarlı ilə bağlı xatirələri. URL:https://kayzen.az/blog/az-proza/12206/sona-xan%C4%B1m%C4%B1n-c.cabbarl%C4%B1-il%C9%99-ba%C4%9Fl%C4%B1-xatir%C9%99l%C9%99ri.html
Докторант и преподаватель
БМА им. У.Гаджибейли
ОСОБЕННОСТИ СТИЛЯ ПЬЕС ДЛЯ ФЛЕЙТЫ И ФОРТЕПИАНО ФИКРEТА АМИРОВА
Резюме: В статье представлен анализ шести пьес выдающегося азербайджанского композитора Фикрета Амирова, написанных для флейты и фортепиано. Все пьесы програмные, лаконичные по форме, каждая из них несет в себе определенный образ. Композитор виртуозно использовал в этих пьесах импровизированные свойства мугама, традиции народной музыки. Основная цель статьи — раскрыть стилистические особенности каждой пьесы.
Ключевые слова: Фикрет Амиров, флейта, фортепиано, мугам, пьеса
Doctoral Student of U.Hacibeyli BMA and
Lecturer of BMA
STYLE FEATURES OF PIECES FOR FLUTE AND PIANO BY FIKRET AMİROV
Summary: The article presents an analysis of Fikret Amirov’s six pieces for flute and piano. These plays are laconic, bear extra-musical, program, each of them carries a certain image. F. Amirov skillfully used the improvisational features of mugham and the folk music traditions. Tithe main objective of the article is to disclose stylistic features of each piece and find the characteristic features of composer’s musical language.
Keywords: Fikrat Amirov, flute, piano, mugham, piece
Rəyçilər:
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor Ülviyyə İmanova
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor Könül Nəsirova