AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI

“KONSERVATORİYA” 2023 № 3 (60)

Aynur ŞİXİYEVA

Gəncə Dövlət Universitetinin dissertantı

Elmi rəhbər: Azərbaycan Respublikasının Əməkdar müəllimi,

sənətşünaslıq doktoru, professor Sevda Qurbanəliyeva

Ünvan: Gəncə şəhəri, Heydər Əliyev pr., 429

Email: aynur.sixiyeva@mail.ru  

 

FİKRƏT ƏMİROVUN VOKAL ƏSƏRLƏRİNDƏ XALQ MUSİQİSİ

VƏ MUĞAMDAN İSTİFADƏ MƏSƏLƏLƏRİ

 UOT: +786                          

Xülasə: Məqalə görkəmli Azərbaycan bəstəkarı Fikrət Əmirovun yaradıcılığında xalq musiqisindən və muğamdan istifadə məsələlərinə həsr olunub. Bəstəkarın vo­kal yaradıcılığında xalq musiqisinə və muğama aid janrların ənənəvi quruluş, me­lo­dik, məqam, ritmik xüsusiyyətlərindən müxtəlif yollarla istifadəsi qeyd olunur. Müəllif F.Əmirovun vokal əsərlərində xalq musiqisi və muğamla bağlı cəhətləri nə­zərdən keçirir, onların janr xüsusiyyətlərini xarakterizə edir, məqam əsasının əsə­rin musiqi dilinə təsiri məsələlərinə diqqət yetirir.

Açar sözlər: Fikrət Əmirov, bəstəkar, vokal musiqi, muğam, məqam, melodika

endir

PDF

ƏDƏBİYYAT:

  1. Əmirov F.C. Musiqi aləmində. Bakı: Gənclik. – 1983. – 272 s.
  2. Fikrət Əmirov. Biblioqrafiya /Tərtib edənlər: T.Məmmədova, A.Novruzova; elmi redaktor və öz sözün müəllifi Z.Abdullayeva. – Bakı: M.Axundov adına Milli Kitabxana. – 2009. – 175 s.
  3. Hacıbəyli Ü.Ə. Azərbaycan xalq musiqisinin əsasları. Bakı: Apostrof çap evi. – 2010. – 176 s.
  4. Həsənova C.İ. Azərbaycan musiqisinin məqamları. Bakı: Elm və təhsil. – 2012. – 232 s.
  5. İsmayılov M.C. Azərbaycan musiqisinin məqam və muğam nəzəriyyəsi. Dərs vəsaiti. – Bakı: MTM İnnovation MMC. – 2016. – 224 s.
  6. Qasımova S.C., Abdullayeva Z.K. Fikrət Əmirov. – Bakı: Nağıl evi. – 2004. – 210 s.
  7. Qurbanəliyeva S.F. Nizami Gəncəvinin poeziyası vokal musiqidə. – Bakı: Elm və təhsil. –2012. – 176 s.
  8. Təhmirazqızı S. Fikrət Əmirov. – Bakı: Aspoliqraf. – 2012. – 339 s.
  9. Zöhrabov R.F. Azərbaycan muğamları. – Bakı: Təhsil. – 2013. – 336 s.

 

Rus dilində:

  1. Абасова Э.А., Мамедов Н.Г. Роль и значение мугама в историческом про­цессе развития азербайджанской музыки. // – Москва: Традиции музыкаль­ных культур народов Ближнего, Среднего Востока и современность. – Советский композитор. – 1987. – с. 43-46.
  2. Виноградов В.C. Мир музыки Фикрета. Баку: Язычы. – 1983. – 130 с.
  3. Карагичева Л.B. Кара Караев. Личность. Суждения об искусстве. Mосква: Музыка. – 1994. – 286 с.
  4. Касимова С.Д. Оперное творчество композиторов советского Азербайджана. Ч.2. Баку: Ишыг. – 1986. – 124 с.
  5. Шарифова-Алиханова В.Ш. Фикрет Амиров (жизнь и творчество). – Баку: – – 240 с.

 

Notoqrafiya:

  1. Əmirov F.C. 20 mahnı. Fortepiano ilə oxumaq üçün. – Bakı: İşıq. – 1977. – 112 s.
  2. Məmmədli Ə.M. Azərbaycan muğamları (instrumental). – Bakı: Azərbaycan nəş­riy­yatı. – 2010. – 328 s.

 

Айнур ШИХИЕВА

Диссертант Гянджинского государственного университета

 

ВОПРОСЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ НАРОДНОЙ МУЗЫКИ И МУГАМА

В ВОКАЛЬНЫХ ПРОИЗВЕДЕНИЯХ ФИКРЕТА АМИРОВА

 

Резюме: Статья посвящена вопросам использования народной музыки и муга­ма в творчестве выдающегося азербайджанского композитора Фикрета Ами­рова. Отмечается, что в вокальном творчестве композитора по-разному исполь­зованы структурные, мелодические, ладовые и ритмические особенности традиционной азербайджанской музыки. В вокальных произведениях Ф.Ами­ро­ва автор рассматривает аспекты, связанные с народной музыкой и мугамом, характеризует их жанровые особенности, обращает внимание на вопросы влияния ладовой основы на музыкальный язык произведения.

Ключевые слова: Фикрет Амиров, композитор, вокальная музыка, мугам, лад, мелодика

 

Ainur SHIKHIEVA

Dissertation of the Ganja State University

 

ISSUES OF USING FOLK MUSIC AND MUGHAM

IN FIKRET AMIROV’S VOCAL WORKS

 

Abstract: The article is devoted to the use of folk music and mugham in the work of the outstanding Azerbaijani composer Fikret Amirov. It is noted that the composer’s vocal work uses structural, melodic, modal and rhythmic features of traditional Azerbaijani music in different ways. In the vocal works of F.Amirova the author examines aspects related to folk music and mugham, characterizes their genre features, and draws attention to the issues of the influence of the modal basis on the musical language of the work.

Keywords: Fikret Amirov, composer, vocal music, mugham, modus, melodica

 

Rəyçilər:

sənətşünaslıq elmləri doktoru, professor, S.F.Qurbanəliyeva;

sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, dosent İ.M.Abdurəhmanova

Mövzuya uyğun