Pianoçunun yetişməsi üçün üzdən oxu bacarığının əhəmiyyəti
AZƏRBAYCAN MİLLİ KONSERVATORİYASI
«Konservatoriya» jurnalı 2025 № 1 (66)
Mətanət AZMANLI
Azərbaycan Milli Konservatoriyasının
müəllimi və dissertantı
Bakı, AZ 1073, Yasamal rayonu Ələsgər Ələkbərov 7
E-mail: metanet.azmanli@gmail.com
UOT: 786.2
DOI: 10.62440/AMK2025-1.s.25-33
PİANOÇUNUN YETİŞMƏSİ ÜÇÜN ÜZDƏN OXU BACARIĞININ ƏHƏMİYYƏTİ
Xülasə. Hər bir ifaçının peşəkarlığı onun ilk dəfə gördüyü musiqi əsərlərinin tez və effektiv surətdə üzdən oxuması bacarığı ilə ölçülür. Piano aləti üzrə təhsil alan tələbələr üçün üzdən oxu səriştəsi xüsusilə əhəmiyyətlidir. Təqdim olunan məqalədə ixtisas-piano üzrə təhsil alan tələbələrə musiqi mətninin tez mənimsənilməsi üzrə proqram və resursların nümunəsində bu bacarığı inkişaf etdirmək kimi bir sıra üsullar nümayiş olunur. İllərdir ki, Böyük Britaniyanın ABRSM imtahan sistemində üzdən oxu fənni imtahanın tərkib hissəsi olaraq, böyük əhəmiyyət kəsb edir. Məqalədə, həmçinin, dünya universitet və musiqi təhsili ocaqlarında musiqi mətninin üzdən oxuma bacarığının inkişafına yönəlmiş bir sıra sınaqların keçirilməsi məsələsi gündəmə gətirilir.
Açar sözlər: üzdən oxu, piano tədrisi, ABRSM, musiqi mətni, proqram və resurslar

ƏDƏBİYYAT:
- Yeqorova, L., Siroviç, R. Fortepianoda çalmaq üçün ibtidai dərslik kitabı – Bakı: Şirvannəşr, – – 152 s.
- Kupana, M.N. Sight-reading skills in piano education: A comparative study. // Procedia, Social and behavioral sciences – İstanbul: Marmara University Press, – 2012. – pp. 143–155.
- Levin, H., Kaplan R. What is the length of a speaking span?”// Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior. – 1970. Vol. 9, No. 1. – p. 65–70. DOI: https://doi.org/10.1016/S0022-5371(70)80079-5
- Otacıoğlu, G. Müzik eğitiminde nota okuma ve piyano eğitimine etkisi. // Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi. – 2012. No. 36. – s. 153–165.
- Sloboda J.A. The eye-hand span: An approach to the study of sight-reading. // Psychology of Music. – 1974. Vol. 2, No. 2. – s. 4–10. DOI: https://doi.org/10.1177/030573567400200202
- Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). Sight-reading books: Grade 1. – London: ABRSM Publishing, – 2009. – 12 p.
- Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). Sight-reading books: Grade 2. – London: ABRSM Publishing, – – 12 p.
- Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). Sight-reading books: Grade 3. – London: ABRSM Publishing, – – 14 p.
- Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). Sight-reading books: Grade 4. – London: ABRSM Publishing, – – 16 p.
- Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). Sight-reading books: Grade 5. – London: ABRSM Publishing, – – 16 p.
- Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). Sight-reading books: Grade 6 – London: ABRSM Publishing, – – 24 p.
- Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). Sight-reading books: Grade 7. – London: ABRSM Publishing, – – 24 p.
- Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM). Sight-reading books: Grade 8. – London: ABRSM Publishing, – – 16 p.
- Ляховицкая, С.С. Школа игры для начинающих–Санкт-Петербург: Композитор, –1997–84с.
- Николаев. А. Школа игры на фортепиано – Москва: Скорина, – 1994. – 192с.
Азербайджанская Национальная Консерватория
педагог, диссертант
Аннотация: Профессионализм каждого исполнителя измеряется его способностью быстро и эффектно прочитать с листа музыкальные произведения, которые он видит впервые. Для студентов, обучающихся игре на фортепиано, навыки чтения с листа особенно важны. В представленной статье демонстрируется ряд методов развития данного навыка на примере программ и ресурсов, обучающих студентов-пианистов быстрому освоению и исполнению нотного текста. На протяжении многих лет читка с листа является важной частью экзамена в британской экзаменационной системе ABRSM. В статье также освещается проведение серии экспериментов, направленных на развитие умения читать нотный текст в университетах и музыкальных учебных заведениях по всему миру.
Ключевые слова: читка с листа, преподавание фортепиано, ABRSM, нотный текст, программные ресурсы
Azerbaijan National Conservatory
Lecturer and Dissertant
Abstract: The professionalism of any concert pianist is measured by their quick and effective sight-reading abilities. For students studying piano, sight-reading skills are fundamental. This article outlines several methods for developing this skill, utilizing programs and resources to instruct piano students on how to learn and perform musical notation quickly. Sight reading has been a crucial component of the ABRSM exam system for many years. The article also covers a series of experiments designed to enhance students’ abilities to read music notation in universities and music schools worldwide.
Keywords: Sight reading, Piano lessons, ABRSM exam system, Music notation, Programs and resources
Rəyçilər: sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, professor Lalə Hüseynova
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Naibə Şahməmmədova















