...
0

Xəlilova Vəsminaz

-
0

“Xocəstə” və “şikəsteyi-fars” muğam şöbələrinin fərqi

-
0

İmadəddin Nəsimi bu gün də bizimlədir

-
0

“Ruhül-Ərvah” guşəsinin semantik açıqlanmasi

-
0

Əlizadə Nərgiz

-
0

Qafulov Aqil

-
0

Cavanşir Quliyevin “Əsgər marşı” türk əsgəri musiqisi ənənələrinin davamı qismində

-
0

Əzizova Aysel

-
0

Məmmədova Kəminə

-
0

Cəbrayıl rayonunun musiqi-mədəni mühiti

-
0

Əmrahov Rövşən

-
0

Abbasova Aynurə

-
0

Kərimova Kəmalə

-
0

Ceyhun Allahverdiyevin “Tac Mahal” baletinin musiqi dramaturgiyası

-
0

Fikrət Əmirovun vokal əsərlərində xalq musiqisi və muğamdan istifadə məsələləri

-
0

“Çahargah” muğamının ifaçılıq variantları səs yazılarında və not nəşrlərində

-
0

Piriyev Rüfət

-
0

Dağıstan Ali

-
0

Kadr hazırlığında yeni təlim üsullari və texnologiyaların tətbiqi

-
0

Memory of the turkıc world: A revıew of hıstorıcal recordıngs of the turkıc-speakıng peoples of the Vıenna phonogrammarchıve

-
0

Şamaxı (Şirvan) muğam məktəbinin bəzi unudulmuş nümayəndələrinin yaradıcılıq yolu

-
0

Əliyev Vüqar

-
0

Современные художественные приоритеты в исполнительском искусстве музыкальных театров Беларуси

-
0

Azərbaycanda dirijor sənətinin inkişafında Cavanşir Cəfərovun rolu

-
0

Qəbələnin toy musiqisi

-
0

Misir xalq çalğı alətləri

-
0

Mütəllimova Sevda

-
0

Günel BƏKİROVA

-
0

Təhmiraz Qızı Səadət

-
0

Nanay janrının tarixi-mifoloji qaynaqlarına dair

-
elgntwplk