...
0

Qara Qarayevin “Qeddi gözəl” baleti Rəfiqə Axundova və Maqsud Məmmədovun səhnə tərtibatında

-
0

Hüseynova Ellada

-
0

Şıxəliyev İmran

-
0

Kamança üçün miniatürlər

-
0

Жолдасова Нурбану

-
0

Aslanova Aytən

-
0

İranda qacarlar dövründə klassik musiqi və kamança ifaçılığına dair

-
0

Robert Şumanın gənc musiqiçilərə tövsiyələri

-
0

История и хронология развития арфы

-
0

Kərimova Kəmalə

-
0

Əmrahov Elşən

-
0

“Mi” mayəli yeddi məqam

-
0

Günel BƏKİROVA

-
0

Təranə Əliyevanın “Qanun məktəbi” dərsliyi barədə qeydlər

-
0

Ramiz Zöhrabovun rəng janrında apardığı təhlil metodları

-
0

Rüstəmova Pərvin

-
0

Vəliyeva Bəyimxanım

-
0

XX əsrin II yarısında qadın xanəndələrin yaradıcılığı

-
0

Tarixə yazılan mənalı ömür

-
0

Növrəsli Aybəniz

-
0

Ü.Hacibəylinin “O olmasin, bu olsun” operettasının yazılma tarixçəsi

-
0

Ulu öndər Heydər Əliyevin ölməz yadigarı — Azərbaycan Milli Konservatoriyası – 20

-
0

Özbək sənətkarı İlyas Malayev barədə xatirələrim

-
0

Taninmiş violinoçu Arif Manaflınin Azərbaycan və Türkiyə musiqi mədəniyyətinin inkişafinda rolu

-
0

Особенности балетного спектакля «Насими» в постановке Камиллы Гусейновой

-
0

İsmayılova S.

-
0

Nəsirova Fidan

-
0

Səlah Mahmud

-
0

Muğam sənətində ənənə və varislik məsələsinin tədqiqi

-
0

Adilə Yusifovanın “Milli naxışlar” fortepiano məcmuəsinin üslub xüsusiyyətləri

-
elgntwplk