...
0

Cəlilova Samirə

-
0

Şamaxı (Şirvan) muğam məktəbinin bəzi unudulmuş nümayəndələrinin yaradıcılıq yolu

-
0

Əliyeva Vəfa

-
0

“Milli musiqi alətlərimizin təkmilləşdirilməsi və yeni növlərinin yaradılmasi” mövzusunda elmi-praktik seminar

-
0

Quluzadə Tutuxanım

-
0

Ü.Hacibəylinin “O olmasin, bu olsun” operettasının yazılma tarixçəsi

-
0

Mahmudova Ceyran

-
0

Nazim Kazimovun “Adil Gəray Məmmədbəyli” monoqrafiyasina bir nəzər

-
0

Physiological and acoustic study of mugham through the prism of western voice studies: using insights from opera and belting

-
0

XIX-XXI əsrlərdə Azərbaycan muğam sənətinin təkamülünə dair

-
0

Azərbaycan fortepiano repertuarında xalq musiqi işləmələrinin metodik əhəmiyyəti

-
0

Şamaxının ənənəvi musiqi mühiti

-
0

Şərq məqamlari və Şərq ritmləri

-
0

Azərbaycan musiqisində zərbi muğamların rolu və yeri barədə mülahizələr

-
0

Fazilə Nəbiyeva. Sənətinin arifi.

-
0

Hüseynova Məleykə

-
0

Avropa və rus musiqisində Şərq mövzusunun təcəssümünə dair

-
0

К вопросу об ашыгских традициях в опере Узеира Гаджибейли “Kороглу”

-
0

Muğam və aşıq sənətinə dair bəzi paralellər

-
0

S.Ələsgərovun tar ilə xalq çalğı alətləri orkestri üçün 1 nömrəli konsertində muğam ifaçılıq üsullarının təzahürü

-
0

Muradzadə Leyla

-
0

Домбыра –духовная ценность казахского народа (Сказание о домбре)

-
0

“Molla Nəsrəddin” məcmuəsinin Təbriz dövrü (1921-ci il)

-
0

Camalzadə Vüqar

-
0

Керимова Джамиля

-
0

Kərimova Kəmalə

-
0

Rəhimova Aytac

-
0

Vəliyeva Bəyimxanım

-
0

Əhədzadə Məleykə

-
0

İsmayılova Aysel

-
elgntwplk