...
0

Aqşin Əlizadənin simfonik yaradıcılığında milli musiqidən istifadə prinsipləri

-
0

Dastanın musiqili-poetik janr kimi xüsusiyyətlərinə dair

-
0

Xələfov Allahverdi

-
0

Драматургическая функция хора в опере «Кёроглы» Узеира Гаджибейли

-
0

Etüd janrının formalaşmasında Barokko dövrü musiqi janrlarının rolu

-
0

Bəstəkar Ayaz Qəmbərli yaradıcılığının bədii identifikasiyası

-
0

Qarmon ifaçılığında Firuz Babaşovun xidməti

-
0

Mansurov Elşən

-
0

Azərbaycan musiqisində zərbi muğamların rolu və yeri barədə mülahizələr

-
0

Dəryahi Arzu

-
0

Simpoziumun görünməyən tərəfləri

-
0

Hüseynli Lalə

-
0

Bəstəkar Sofiya Qubaydulina yaradıcılığının şərq motivləri

-
0

Milli musiqinin inkişafında Azərbaycan qarmon sənətinin rolu

-
0

Cavanşir Quliyevin “Oğuznamə” baletində intonasiya dramaturgiyasi

-
0

Növbəti dünya musiqi çələngi – Səmərqənddə

-
0

Sofiyev Xaləddin

-
0

Cəfər Cabbarlının bəstələdiyi “on dördü” rəqsinin tarixçəsi

-
0

Pikə Axundova – daim axtarışda olan bəstəkar

-
0

Çayir Kadir

-
0

Aslanova Aytən

-
0

Məmmədova Günel

-
0

Akparova Galiya

-
0

“Molla Nəsrəddin” məcmuəsinin Təbriz dövrü (1921-ci il)

-
0

Rəfibəyli Lalə

-
0

Eyvazova Günel

-
0

Faiq Çələbinin tədqiqatlarında muğam dəstgahının struktur funksionallığına dair

-
0

Kərim Məcnun

-
0

Manafov Fikrət

-
0

Значение азербайджанских народных мелодий в творчестве Эльмиры Назировой

-
elgntwplk