...
0

Bağırova Rəna

-
0

XX əsr avanqard pianizmin bəzi xüsusiyyətləri

-
0

Qara Qarayevin “Qeddi gözəl” baleti Rəfiqə Axundova və Maqsud Məmmədovun səhnə tərtibatında

-
0

Sevda İbrahimovanın «Məhəbbət işığı» fortepiano silsiləsində proqramlılıq prinsipinin təzahürü

-
0

Həsənova Aytən

-
0

Üzeyir Hacıbey’nin “Köroğlu” operası dünya sahnelerinde

-
0

Verdiyeva Səadət

-
0

Kərimov Hafiz

-
0

Həsənova Afət

-
0

Bəstəkar Lalə Cəfərovanın yaradıcılığında vətənpərvərlik mövzusu

-
0

Rəna Qədimovanın xor və orkestr üçün “Sarı gəlin” balladası

-
0

Bəstəkar musiqisində simfonik muğamlar

-
0

Hacılı Ülkər

-
0

Hicran Hacızadə

-
0

Афрасияб Бадалбейли: Низами о музыке и в музыке

-
0

Sədiyev Əliağa

-
0

Nəzrin Hüseynova

-
0

Azərbaycan məqam sistemində rast məqamının qohumluq münasibətlərinə dair

-
0

Musiqişünas alim Fəttah Xalıqzadənin mərasim folkloru ilə bağlı elmi araşdırmaları

-
0

Tofiq Bakıxanovun “Qüdsidən söz düşəndə” vokal silsiləsində müşayiətin rolu barədə

-
0

Etnocaz istiqamətinin təşəkkülündə modal-caz metodunun rolu

-
0

Məmmədova Kəminə

-
0

AMEA-da “Füzuli dünyası” mövzusunda lektoriya keçirildi

-
0

Manuel De Falyanin “İspan rəqsi”nin ifaçıliq xüsusiyyətlərinə dair tövsiyələr

-
0

Türkiyə və Azərbycan musiqisində məqam sistemlərinin xüsusiyyətləri (segah məqamı əsasında)

-
0

Azərbaycan musiqi mədəniyyətində Səid Rüstəmov zirvəsi

-
0

Fəhradova Rəna

-
0

Əliyev Mübariz

-
0

Özbək sənətkarı İlyas Malayev barədə xatirələrim

-
0

Ismayılzadə Nuridə

-
elgntwplk