...
0

Gündüz Şəhla

-
0

Ağasıyeva Sevda

-
0

Güləhmədov Samir

-
0

Sergey Raxmaninovun fortepiano yaradıcılığı və onun “Polişinel” pyes-fantaziyasının bədii obrazı

-
0

Qurbansoy Firudin

-
0

Rəfibəyli Lalə

-
0

Ələkbərov Sabir

-
0

Şirəliyev Tural

-
0

Rüstəmova Aysel

-
0

Elnarə Dadaşovanın “Sayalı” baletinin müxtəlif redaksiyalarının müqayisəli təhlili

-
0

Abdullayeva Leyla

-
0

Məhərrəmova Jalə

-
0

İsayev Zeynal

-
0

Qarabağ muğam məktəbinin ifaçılıq ənənələri

-
0

Деятельность известного российского дирижёра М.Черняховского в Баку в начале XX века

-
0

Xəlil Cəfərovun “Rəqs süitasi”nın bəzi üslub xüsusiyyətlərinə dair

-
0

Aqşin Əlizadənin simfonik yaradıcılığında milli musiqidən istifadə prinsipləri

-
0

Asəf Zeynallının “Çahargah” pyesinin məqam-intonasiya xüsusiyyətləri

-
0

Cəbrayılov Həsən (Əbəngi)

-
0

К 100-летию Рашида Бейбутова

-
0

Cəlal Abbasovun “Haradasan, Ulis?” əsərində kollajin rolu və əhəmiyyəti

-
0

Etnocaz istiqamətinin təşəkkülündə modal-caz metodunun rolu

-
0

Arxaik folklorun bəstəkar yaradıcılığında təzahür aspektləri: Cavanşir Quliyevin əsərləri nümunəsində

-
0

Zalova Zöhrə

-
0

Rəqs tariximizə bir nəzər

-
0

Buşe şəhərindən gələn İran sədaları

-
0

Məmmədov Fehruz

-
0

Yusifova Adilə

-
0

Kərimova Kəmalə

-
0

Şixiyeva Aynur

-
elgntwplk