...
0

Həşimov Elçin

-
0

“Əhsən Şüştər” a capella xor əsərində muğamdan istifadə

-
0

Fəttah Xalıqzadənin əsərlərindən istifadə edilmiş iqtibaslara dair

-
0

Bəstəkar musiqisində simfonik muğamlar

-
0

Muğam sənətinin inkişafında tədqiqat işlərinin və layihələrin rolu

-
0

“Xocəstə” və “şikəsteyi-fars” muğam şöbələrinin fərqi

-
0

Mehdiyeva Natavan

-
0

Əlibəyli Elçin

-
0

Özbək sənətkarı İlyas Malayev barədə xatirələrim

-
0

Səfərəliyeva Fəxriyyə

-
0

Məmmədova Vüsalə

-
0

Quliyeva D.S

-
0

Sənədli filmlərdə musiqinin rolu

-
0

Hüseynzadə İlahə

-
0

İfaçılıqda sənət “möhür”ü vurmuş kamança ustadı

-
0

Physiological and acoustic study of mugham through the prism of western voice studies: using insights from opera and belting

-
0

Zeynalova Nuranə

-
0

Nanay janrının tarixi-mifoloji qaynaqlarına dair

-
0

“Konservatoriya” jurnalının növbəti nömrəsi

-
0

Arif Babayev-80

-
0

Tatyüz Hakan San.öğr.Elm.

-
0

Hüseynova Ellada

-
0

Həsənov Ramiz

-
0

Zurna musiqi alətində təkmilləşdirmə işi

-
0

Oqtay Kazıminin “Fitnə” pyesinə musiqi

-
0

Azərbaycan musiqisində zərbi muğamların rolu və yeri barədə mülahizələr

-
0

Cəfərova Nəsibə

-
0

Növrəsli Arslan

-
0

Sevda İbrahimovanın «Məhəbbət işığı» fortepiano silsiləsində proqramlılıq prinsipinin təzahürü

-
0

Umudov Məmmədağa

-
elgntwplk