...
0

Erkan Tarkan

-
0

Azərbaycan musiqisində zərbi muğamların rolu və yeri barədə mülahizələr

-
0

Salyan tarzənləri

-
0

1990-2000-ci illərdə Azərbaycan kino musiqisində mahnı janrının istifadəsi

-
0

Qafqazın “Şuşa” konservatoriyasının 100 yaşlı yetirməsi – Süleyman Ələsgərov!

-
0

XX əsrin əvvəllərində “Rast” muğamının səs və not yazılarında “Bərdaşt” şöbəsi

-
0

Azərbaycanda musiqi prodüsserliyinin səciyyəvi xüsusiyyətləri və problemləri

-
0

Quliyeva Lamiyə

-
0

Əliyev Adıgözəl

-
0

İbrahimova Aytən

-
0

Qızıl Orda torpaqlarında

-
0

Şıxəliyev İmran

-
0

Азербайджанская музыкальная культура накануне I декады азербайджанского искусства и литературы в Москве

-
0

Sadıqov Ənvər

-
0

Dadaşov Xeyrulla

-
0

Robert Şumanın gənc musiqiçilərə tövsiyələri

-
0

К вопросу об исполнительских трактовках фортепианных произведений Роберта Шумана

-
0

Dağıstan Ali

-
0

Из истории развития идей музыкальной тюркологии в азербайджанском музыкознании

-
0

Исполнительская артикуляция сонатины Морисa Равеля в интерпретации народного артиста Мурада Гусейнова

-
0

Abbasova Nuridə

-
0

Vasif Allahverdiyevin mahnı yaradıcılığının bəzi quruluş xüsusiyyətlərinə dair

-
0

Fikrət Əmirоvun “Rоmantik sоnatası”nda muğam prinsiplərinin təzahürü

-
0

Azərbaycan fortepiano repertuarında xalq musiqi işləmələrinin metodik əhəmiyyəti

-
0

Kərim Məcnun

-
0

Mehdiyeva Natavan

-
0

Bayramlı Yeganə

-
0

Əbdülkərimova Tamilla

-
0

Muğam ifaçılığında zəngulənin tətbiqinə dair

-
0

S.Ələsgərovun balaban və orkestr üçün “Xəyala dalarkən” əsərində məqam-intonasiya xüsusiyyətləri

-
elgntwplk