...
0

Səfiəddin Urməvinin “Ədvar-sistemi” və müasir musiqi praktikasında “dövri-səda” modeli

-
0

Məmmədli Fərdin

-
0

XIX əsrin II yarısında Azərbaycanda musiqi məclisləri

-
0

Məhərrəmova Aytən

-
0

XIX-XXI əsrlərdə Azərbaycan muğam sənətinin təkamülünə dair

-
0

Musiqişünaslıqda aşıq sənətinin öyrənilməsi məsələləri

-
0

XX əsr mahnı standartları: «Qızıl üzük» mahnısının tarixinə dair

-
0

Qədim çalğı aləti – ruhəfza

-
0

Quliyeva Elvira

-
0

Azər Rzayevin “Nəsimi poeması”

-
0

Əkbərova Arzu

-
0

Məmmədova Sevda

-
0

Kazımova Afət

-
0

Fərəcov Anar

-
0

Abdullayeva Leyla

-
0

Balaban aləti və Ələkbər Əsgərovun işləmələri

-
0

Çovqan (çövkən) həm idman oyunu, həm də çalğı alətidir

-
0

Hüseynli Lalə

-
0

Divani-musiqi

-
0

Меhdiyeva Gülşən

-
0

Mansurova Nərgiz

-
0

Şenocak Esra

-
0

Kaya Meysər

-
0

Nəzərov İlham

-
0

Aliyeva Ş.

-
0

Baxşəliyev Fəxrəddin

-
0

Hüseynli Bayram

-
0

Nazarov Odiljon

-
0

Səfərli Pərvin

-
0

Qarmon ifaçılığında Firuz Babaşovun xidməti

-
elgntwplk