...
0

Daim axtarışda olan musiqişünas-alim, pedaqoq — İmruz Əfəndiyeva

-
0

Сходные открытые продольные флейты – казахский сыбызғы и башкирский ҡурай из тростника общность способа изготовления

-
0

Rzayev Teymur

-
0

Rəhimova Fazilə

-
0

Dastanın musiqili-poetik janr kimi xüsusiyyətlərinə dair

-
0

Müslümov Möhlət

-
0

Seyidəlizadə Lenay

-
0

Robert Şumanın gənc musiqiçilərə tövsiyələri

-
0

Национальные черты в музыке балетов Азербайджанских композиторов

-
0

Особенности звукового оформления одноактных балетных спектаклей

-
0

Asəf Zeynallının “Çahargah” pyesinin məqam-intonasiya xüsusiyyətləri

-
0

“Cücələrim”in səhnə taleyi

-
0

XIX əsrin sonu, XX əsrin əvvəllərində Bakı xanəndələrinin yaradıcılığına nəzər

-
0

Aqşin Əlizadənin “Babək” baletinin yaranma tarixi

-
0

Ismayılzadə Nuridə

-
0

Qədim musiqi alətlərinin bərpaçısı professor Məcnun Kərimin fəaliyyətinə dair

-
0

Путеводная звезда Фаика Челеби

-
0

Tar alətinin təşəkkül tarixinə dair

-
0

Şərifov Munis

-
0

«Arazbarı” zərbi-muğamı ilə “Arazbarı” aşıq havasının müqayisəli təhlili

-
0

Rzayev Əsəd

-
0

Sərdar Fərəcovun yaradıcılığında “Azad Qarabağ” mövzusu

-
0

Nizami Gəncəvinin əsərləri Orta əsr çalğı alətləri haqqında əsas mənbə kimi

-
0

К вопросу об исполнительских трактовках фортепианных произведений Роберта Шумана

-
0

AMEA-da “Füzuli dünyası” mövzusunda lektoriya keçirildi

-
0

Əbdülkərimova Tamilla

-
0

Məmmədova Zümrüd

-
0

Cəfərova Gülmira

-
0

Nizami Gəncəvinin əsərlərində musiqili səhnələr

-
0

Azərbaycanın musiqi incisi, Şuşa şəhəri

-
elgntwplk